HTML

,

a movieriders csapának 3 tagjából 2 játékokkat akart elemezni, így hát én (ARu) az az 1 másik csináltam még 1 blogot... aszt hiszem a movieridersel már csak én fogok foglalkozni... de hát játékokat bekell mutatni... ha már a fél világ ezt csinálja, mi miért ne ? :P

Archívum

LOTR BFME2

2008.09.24. 19:38 :: Aru

Újjab LOTR játék, de ez uttal sokkal jobb!!!

Kezdjük az első játékkal: Akárcsak a kettőt ezt is átlehet vinni a jó, illetve a rossz oldalon. Csak az erődöd körül kijelölt helyre építhetsz, ráadásul fele annyi extrával rendelkezik (tehát elmondhatjuk, hogy itt pont fordítva van mint a KOTORnál: az egy nem olyan jó mint kettő, bár ez természetesnek is vehető akár) Az egy nagyon kreatív élvezhető játék volt, de ha valaki a 2vel játszott először annak nagyon soványka játéknak tünhet...

és most a kettőröl: 2006ban jelent meg, az EA GAMES fejlesztette és az ELETRONIC ARTS adta ki.

Játék menet: sokat változott hisz itt nem a filmekben látot csatákat éljük át hanem a könyvben megemlítet csatákat amik ugyan olyan fontosak mint a filmben látottak. A játék grafikája nagyon szép,a troll vagy más által kidöntött fa nem tünik el hanem ott marad (mivel még felhasználható nyersanyagként) az intróban látható festmény szerű grafikát nagyon jól megcsinálták. Nagyon szép az egész, a zene néhol talán eltér az igazitól, de ez nem lényeges. Egyjátékos módban van ütközet mód, harc a gyűrűért (elkel foglalni az egész középföldét, vagy egyes régíóit)és persze jó/rossz hadjárat van multyplayer is de az mára már kihalt... (pár hónapja még javában aprítottam a tündéimmel az ellenséget a neten) Extrák: bárhova építhetsz (bár ilyen mod az egyhez van de mind1) több/jobb a varázs képesség, grafika valamivel jobb, 2 új játszható "faj"

Értékelés: szerettem, és most is szeretem... jó játszani vele, azt imádtam nagyon amikor mordorral a 8. egyben utolsó küldetésében az 1000 népeség pontot át léptem 500zal mert állandóan adagolta a játék az erősítést... 9/9 avagy 96%

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameriders.blog.hu/api/trackback/id/tr71679875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gurminyek · http://cucli.mlap.hu/ 2008.09.27. 22:13:17

Pár helyesírási hibát felvéltem a "cikk"ben,de nem lényeges. :)
Jó játék lehet.
Én csak az 1-el játszottam,de kipróbálnám.

Aru 2008.09.28. 10:26:16

kösz a figyelmeztetést, és próbáld ki!!
süti beállítások módosítása